11


Vad skkönt. Vi slutade kl 11 idag MAHAHAH!!
För Ingar var borta från syslöjden och Susaanne sa att vi fick slippa elevtiden:)
Frida jag och Peldan åt kötbullar coh makarkoner hos den förstnämnda:D mooomms!
Frida har klippt sitt håt idag, fick tyvärr inte se resultatet för jag var tvungen att sticka innan hon var klar.
For snabbt till stan och träffade mamma och lilleplutten:D
De åt yoghurtglass och jag åt nån slushiceglass. JÄTTEJÄTTE GOD MAGAAAAD!


Jag har vänner, här är två av de bästa!:D
Imelda & Frida för er som inte vet
jag vet lite nördigt kanske men I love 'em<3

...Å kolla valnöten, den e ju formad som ett hjärta! lite?!


...slushiceglassen med jordgubbssmak, finurligt var?:)
Jag år jordgubbar från italien igår för tio kr som var himmelskt goda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0