ååhh...tabbar, varför inte

TABBE DAX IGEN DÅVA!
Det blev ingen simmning idag på idrotten så vi slutade som vanligt:) Efter skolan gick jag, Frida och Elli och köpte glass. För att ni ska veta vilken glass det blev så valde jag & frida twister medans elli köpte en magnum.  VIKTIGT.
I allafall. Jag och Elli hade följe med cyklarna hem och Frida åkte buss. När jag och Elli stod och pratade utanför henne en stund senare kom en buss påväg till stan. (frida skulle till stan för att träffa Frida 2) Bara så ni vet så skulle Frida mycket väl kunnat sitta på den bussen! Men det gjorde hon inte. Fast jag vinkade. För det satt en tjej på en plats där Frida alltid sitter om den är ledig, hon hade en svart adidas tröja på sig-precis som Frida äger, tjejen hade brunt hår - precis som Frida. MEN DET VAR JU INTE FRIDA!!! Jag kan ju omöjligt ha varit den enda som vinkat åt någon man inte känner. Men jag kände mig så jäkla dum!
Denna tabbe förgyllde säkert Ellis dag som tyckte att det var skit kul, men jag ville ju mest sjunka genom marken när jag insett vad jag gjort

Kommentarer
Postat av: ELLINOR DA BEST

Det var inte så farligt! Hon trodde ju typ att vi skoja ;p

PUSS

jag åt en magnum MANDEL så alla vet :D

2009-04-17 @ 20:51:04
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: ELLINOR DA BEST

Haha det var inte så farligt, hon trodde ju att vi skojade ;p

PUSS

jag åt magnum MANDEL bara så alla vet



(okej jag skickade denna kommentaren innan men det funkade typ inte ;O)

2009-04-17 @ 20:52:48
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: ELLINOR DA BEST

oj det funkade visst haha :D

vassego, 3 kommentarer ;D

2009-04-17 @ 20:53:27
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: caz

OMG HERREGUD DÅ MÅSTE SKOJA MED MIG JESSICA?! XD OFTA DET VAR PINSAMT!!! HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR AV SKRATT!!!!

2009-04-19 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0