Allergi

Efter kyrkan idag åkte Jessica & c:o till hennes farmor. Påskäggsletande, igen. Denna gången gömde jag och malin småpojkarnas ägg, jättesvårt. Långt inne i en buske och bakom ett växthus bakom plattor. Efter ledtrådar + en kvart så var äggen upphittade.
Sedan var det vår tur. Killarna hade gömt ägger i en säng och längst in under en annan. Det ägget som jag skulle hitta fanns på det sistnämnda. Efter allt letande åts äggen och efter detta kände jag mig över körd. Det känns som om jag har stopp i huvet, kliar lite i näsan, den rinner till och från, kli i halsen och trött. Fyfan vad jobbigt. JAg vet inte ens vad det är, kvalster har jag varit allergisk mot, hundar har jag pytte lite, pollen? hööö jag vill sova 18.55. BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0