Fortsättning...

Jo som sagt, no provet, check! Emigrations uppsats, check!
Efter skolan dvs vid 2 hade jag, Frida och Gurran följe hem. De följde med över till Gunnsan och vi (gustav hoppade) studsmatta. Frida sola och jag satt å prata.
Tillsist tröttnade även gustav å fjongpång så låg frida i nästan bara i underkläder och solade och gustav bara i byxor, hm. Ocj jag hade shorts o linne och pratade:D
vid fyra tog jag busse till lomma och hämtade hem min cykel som stått på busshållsplatsen.
Tillbaka till Lund
RIngde Frida som kom till Konsum och vi köpte Twister. Vilket måste vara min favorit glass. Hur god som hälst. Jag älskar det där mjuka gula i mitten, mummmmsss!!!
Tillbaka till Gunnsans studsmatta.
Låg och pratade med varandra i ca 2 ½ h, och soola.
Frida blev brun, inte jag :(
Nu har hon stuckigt hem men innan dess kollade vi på youtube på klipp från benchwormer och clerks 2, och andra bloopers

Jag lägger upp länkar senar till en av mana abdolut favorit filmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0