fortsättning..

JAja, nu var äggletandet över. Jag är fett grymm. Jag hitta mitt först! I brevlådan, som var det första stället jag letade på:)) I´m the best of the best!
Iallafall...På bussen mot entré så satt en tjej och fifflade med en rubriks kub. DET blir jag imponerad av. Sådana som klarar av sånna, så jävla häftigt!

Efter att hon klarat den första(ingen vanlig utan med typ 10x10 sidor) tog hon upp en ny. Jag hann inte se ifall hon klarade den:(

Väl på entré checkade vi in affärerna. Asså entré är mycket mindre än vad jag trott !:@ Men affärerna har större utbud tror jag:)
Mina inköp blev en sån dära hippi band runt huvudet från gina och ett par oranga pärlhöhängen



hippibandet =)


Alla som vet var jag var i tre veckor; Är inte denna "bikini/badräkt" perfekt för att dölja ärret?:)
Jag har tyvärr inte köpt den än. Måste prova den bättre nån dag. Finns på New Yorker för 199 pix
snälla säg vad ni tycker, ska jag köpa den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0