Fullt upp

Åhh...vem älskar inte kemi förhör! inte jag. Verkligen inte som första ämnet på dagen.

Efter skolan skulle jag ha följe med frida till stan som skulle vänta på tåget. Jag cyklade hem för att hämta plånboken (jag skulle fika med sandra senare) och när jag var hemma fick jag en påminnelse på mobilen om klippning och konfirmationsteg som var samtidigt. Så på väg tillbaka till stan cyklade jag innom frisören för att se ifall hon hade en tidigare tid, vilket hon hade. Jag kunde klippa mig direkt. Jag ringde faktiskt Frida och sa att jag inte kunde träffa henne i stan, jag är faktiskt snäll. Frissan piffades upp och sedan stack jag in till stan för fikan med Sandra. Vi satt på mormors i en och en halv timme! Riktigt trevligt :)) Halv fem fick jag brottom för att hinna cykla hem om och hämta konfirmandsboken innan konfan. Väl framme på konfan var det bara jag och Emelie.
..och sören andersson från andersons begravningsbyrå. Det var väldigt kul/interssant att lyssna på vad han sa, lite sorgligt också. Visste du att man kan få en gravkista lackad i t.ex.grön med lila prickar? inte jag iaf.
Det var klart vid halv 7
halv nio var det tillbaka till kyrkan för att gå på tyst gudstjänst, för att få ett steg till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0