Marsmallows x1

Åh gud vad jag har gjort mycket idag. Sådär. Efter skolan hade jag tänkt åka till lomma och städa mitt rumm för malin konfirmeras ju som sagt. MEn jag hann inte för kl tre skulle jag träffa emilia på takdroppet och så skulle vi servera barnen med glass och våflor. Vi fick också, så klart, annars hade jag aldrig gjort det!:P
sEdan cyklade jag upp till stan fort som fan och träffade Astrid Kathinka och Imelda. Vi skulle äta glass på glass kulturen, men kön var för lång, så vi cyklade till Ö&B och skulle handla DÄR, men glassarna var nåt plastskit, så vi handlade godis istället:)
Inte så stressigt kanske:P
Tillslut: Vi bestämmde att vi ska grilla marsmallows vid nio ikväll i Folkparken. De fixar engångsgrill+Marsmallows och jag fixar filtar, Trevlans!
Nu måste jag hjälpa mamma att duka annars gör hon det själv.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0