Marsmallows x2

Gud vilken lyckad kväll det blev igår! Imelda, Astrid och Katti kom vid nio och sedan satte vi oss i Folkparken. Efter att vi hämtat plattor för att lägga grillen på så tände vi den. WOHO, vi trodde att hela Fp skulle brinna upp! Vi satt och grilllade marsmallows och snackade skit och Frida kom :) med sin micke. De stannade också och vi hade skitkul!
Vid 11 gick vi in till mig(För allas vetnad, vås grannar var där inne också så sammanlagt var det 13 pers hemma, utan att det var fest eller så!). När vi kom in började jag att fläta astrids hår. Gud, det tog fantamig en timme, men det blev skit bra!
Nu ska jag gå & klä på mig :)
Pussar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0