Modell för en dag

När jag vaknade imorse drog jag på mig mina löpar skor! ..och sprang i 20 min 4 km! att jag orka.
Vid 12 kom Lisa och hämtade Malin, mig och Hampus. Hon körde och lämnade Hampus hos hans pappa, sedan körde vi till Turning Torso (stavningen-HJÄÄLP!). Uppe på tolfte våningen "anmälde" vi oss och sedan blev vi sminkade. Hon frågade hus jag ville ha det. Jag sa "mycket färger och häftigt". Sminkösen sminkade mig med blå, rosa, lila och glitter ögonskugga, en jättefin rosa rouge + foundation/mascara. När Lisa och Malin också var  sminkade bytte vi om och började posa :)
Det tog kandke 45 min tills vi var färdigfotade. Sedan vänta, vänta, vänta. Sedan en kille som visade oss in i ett rum. Där fick vi välja ut 22 foton att köpa som familjepaket. Det var dyrt. Mer än så säger jag inte.
Tja. det var väl en ganska bra sammanfattning av dagen.Därför hann jag inte med att komma till handbollsträningen, ävon fast jag hade packat och ville :/
Här är några foton:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0