Plugg

Åh nej, jag har jätte mycket att göra!
Usch!
Hela min so uppsats om emigranterna ska var klar tills imorrn och jag har bara gjort halva. Inte nog med det så har vi kemi prov imorrn som INGEN inte fattar NÅGONTING på!
Hela klassen gick till rektorn idag(för manuel var inte där) och klagade. Det var bara tre stycken som fick prata, vi andra knuffades ut ifrån hans rum. De tre som var kvar där inne sa som det var att vi inte hade gått igenom ens alla frågorna på G nivån och att vi borde flytta provet åtminstånde en vecka frammåt, är det lönt att skriva ett prov som förmodligen alla knappt kommer få godtjänt på? hmm..jag är riktigt arg
Så igårkväll satt jag och grät för att jag var så arg och frustrerad. Asså jag är inte den typen som brukar gråta, men när någon är så orättvis som manuel är nu så pallar jag bara inte med det. Då är det nock!

Nu måste jag fortsätta med SO arbetet.
Puss o Kram<3

Mina kuseiner kommer strax och jag hade tänkt vara klar med läxorna tills dess, lyckatill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0