rädda mig

snälla någon rädda mig från denna hemska nästeppan. Är det pollenallergi kommer jag att slå ihjäl min pappa som jag troligtvis fått genen ifrån. Nej, var inte oroliga, jag ska inte döda min pappa, jag älskar honom alldeles för mycket! Men kan man ärva allergier? Isåfall har jag det, om inte, ta, då har jag ett helvte famför mig ändå.
Det bästa av allt med det här är att jag vet inte om jag är allergisk eller om jg bara hr någon snuva, jag kanske klagar i onödan, kul va? HEHEH.

Åhh..back 2 the SO-arbete. C u 2morrow.
or I'm going 2 go 2 bed and sleep and I'm going2 stop writing nmbers insted of letters and I'm also going to stop writing in english, becouse my english sucks!

SOV GOTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0