Sweet sixteen

.. är patetiskt!
Några tjejer eller killar som fyller 16 år och vill ha en megajättestor fest! Vad sjukt. Lägga ner hundratals dollar på en fest. Asså de fyller ju inte ens 18, och blir myndiga. visst, de får körkort, men , nä. Det håller tyvärr inte. Asså hela grejen är sjuk! Men det blir så sjukt att det fakriskt blir roligt:) Tjejerna och killarna blir så arga på sina föräldrar (som pundar upp hur mycket pengar som hälst) som betalar hur mycket som helst, bara för att fpäronen råkar ge lambuginin, BMW'n eller Mercedercen vid fel tillfälle. Eller något annat fånigt.
Det är DÄRFÖR jag tycker att det är så roligt:) som dessa barn kör med sina päron..ajajaj!
Nu är det träning om 34 min och jag har ej bytt om, dax att göra det?

Kommentarer
Postat av: caz

det är ju soft som fan med en sån fett fest!!! ohja pappa kommer bli pank när jag blir 16!

2009-04-19 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0