42 kr

YEY, jag pantade idag. Min nya hobby eller vad, WTF?
Nej, det är emot mina principer. hehe, men det är kul när man får pengar:))
oj vad det lät luffigt! Jag ska blir rik ju!
Står och funderar på vad jag gjort för kul idag. Kom på det! Efter frullbulle med flingor cyklade jag och snurr till Nova Lund för att hon skulle kolla på en väska?! som hon inte köpte, dock ett par ringar. Jag köpte inte nåååt(a)
Träffade Max och Rasmus. Max bara: - Det var längesen!
Jag ontra med: - Em.., asså Åhus, var det länge sen?
-Var du där
-Ja, pucko, jag hängde ju med Frida hela tiden. men jag var ju där bara sista dagen.
Men det var trevligt tt träfa dem.

Åh, nu blev jag arg. Jag förtränger Åhus här asså...

Nåt jag har tänkt på är att man blir typ bättre kompis med dem man inte går i samma klass med. Inget illa ment mot min klass nu, för de är underbara. Men Fågel(suger)klassen. Som Max, jag hatade honom innan och kunde inte vara snäll mot honom, men nu är han ju typ, okej. Man kanske mognar?

Nog med gaggat.  Dirren fter stack vi tvååå till Stadsparken för att jag vet inte, titta på trädet som de ska riva nästa vecka. Norea sa att komunen ska göra det för  att det är rasnings risk på trädet. (För er som inte vet så mednar jag det trädet precis till höer som man skulle kunna missta för att vara en hängpil, asså dess grenar hänger rätt långt ner.
Nej det är för sorgligt. Trädet är 150 år gamalt. Ackack...

pic 1: Idol foto med trädet+nu vet ni exakt vilket räd det är. pic 2; Snurr är lädsän. Ja, jag tar bort den om hon blir allt för arg(a)

så heta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0