48 år

Idag firade mimi&morfar 48 årig bröllopsdag. gud vad coolt. Snackade om ämnade för varandra. Snackade om detta med Olivia igår. Nu är det ju typ modernt eller nåt att skilja sig, i vilket fall som hest så är det inte ovanligt och ingen blir förvånad om ens föräldrar är skilda, man blir mer förvånad om ens föreldrar är gifta än om de har nya. Tänk då för ens egna barn, de kommer ju förmodligen inte att ha mormor&morfar eller farmor&farfar som bor tillsammans utan de kallas kanske morfar&Anette (om morfarns nya heter det, t.ex)
Det kommer nog att bli mer och mer ovanligt att fira sånnahära bröllposdagar. Spår spåtanten alias Jessica

Påvägen till m&m så bytte vi halsbandet jag fick av min gudmor i konfapresent. Ville från början byta det till ett kors, men jag har redan ett silver och guldkorsen var fula och dyra, så det fick bli ett litet hjärta som jag kan koppla ihop i armbandet jag fick av Robert.(Detta armbandet trodde jag från början att det inte passat ju, men min handled måst ha bantat av sig själv, för det passar nu och sitter perfekt med berlocken) Så från ett hjärta runt halsen blev det ett mindre runt handleden. Precis som jag från början hade önskat mig ett armband.


Det var svårt at få en bra bild på bået det och på mig. Denna får duga

Eva, gissa vilken låt som går på Mix Megapol nu? Den får mig alltid att tänka på dig(a)
Jag vet att den ska spelas med The cure. men har lyssnat sönder versionen, så det fick bli denna!:)
Vilken version är bäst?

Kommentarer
Postat av: Johan

Denna versionen var riktigt bra måste jag säga, lite för att den ursprungliga versionen är galet sönderspelad, även om The Cure gör den riktigt bra!

2009-08-13 @ 19:40:30
URL: http://ihateseagulls.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0