Change

sicksack, har precis kommit hem efter att ha lämnat Malin vid bussen.
Tjofadderull vad vi har hat kul idag!
Efter många kluddiga sms med Malin kom jag till Lomma vid halv två, vid två cyklade vi+Didrik till Stiffes och åt gläss:)) Jag åt tre kulor, vilket är emot mina principer. Två kulor ska det va. Men han hörde väl fel(a)
Sola med Malin och bada med Malin på T-bryggan. Kallt/Varmt, vet inte.
HEm. Åt Malins extremt goda cupcakes!
KRÄFTOR. MAlin tog fram KRÄFTOR att äta precis efter at hon ätit en cupcake, vilken mix asså?
Jag lärde mig iallafall att knäcka benen på kräftor och hitta köttet och smöret och deras inälvor. uwe..
Men jag smakade! WHAAT? Det är också emot mina principer. Asså jag ar aldrig varit särskilt pepp på mat under havsytan, jaja.
vid 5 tog vi bussen til Lund. Åt mat vid åttatiden. Därimellan rensade malin på sin bdb, vilket behövdes. Sorry.
Till maten var det en svampröra. Som jag OCKSÅ smakade. WHAAT?
Det är den tredje grejen idag som var nytt för mig.
Inte för att jag tyckte det var jättegott. Smak bara laskigt, men bra ändå:))
På  kvällen stack vi till stan lite och drog runt. Hem och en höra på när Sebastians kompi Petar snackade om sin nya IPhone...
Typo allt. Men trevligt var det!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0