Emilia

Har äntligen lyckats låna hennes dator, liten stund:)) Vi ska precis sätta oss och titta på filmen om ödet får bestämma. Har sett den nångång innan, och om jag minns rätt så tyckte jag att den var bra och har alltid undrat vad den hette(a) Iallafall. Jag kom hit vid nio kanske? tjugo över sa vi att vi skulle baka kläddkaka. De hade inte bakpulver här, så vi fick snällt cykla och handla det, kakao och nåt till. Haha, asåså fattar ni att vi ska baka kladdkaka kl tio på kvällen?? Tillsist blev den klar. Vi hade den inte inne i ugnen särskilt länge pga Emilia "En kladdkaka som inte är kladdig är ingen kladdkaka utan misslyckad" HELL YEAH!!
Bilderna dyker kanske upp imorrn kväll. *Vi ska nämligen in till Malmöfestivalen och snurra runt där. Träffar någon kanske?
Vid halv sju hade jag tänkt mig att se Nico från konfan spela som spelar med Laura
som (om det är hon) gick på Fågel innan, så vet vem hon är också. Får se:)) Ajaja, filmen kanske startar snart om vi har tur.
Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0