Fortsättande av stuga

JAgvet. Kanske inte jättesmart att ladda upp två youtube-klipp på BERT. MEn jag hittade en mix mad låtar därifrån och...JAG KAN INTE HJÄLPA DET.


pic 1. Ormbo-hår pic 2. WTF?
Hälsade på nästkusine och mossans faster i "detlillagulahusetmellanPEABsägarnasstorajättehus". Det var skön och varmt där, så vi körde/cyklade ner till stranden där det blåste och var kallare. Men jag badade iallafall!:))
En sak jag älskar med att hälsa på äldre är att de är så glada att man kommer och de bjuder på kakor och pratar en massa:)) Inte för att Elsa är jättegammal(a) Men ändå. och att träffa nåstkusinerna är kul, för de-som tp halva släkten-.- -bor i Stockholm och man träffar aldrig dem. Så detta var mycket uppskattat!! Studsmatta och privata lekplatsen, bebipool, lato i timmar är jättekul med småttingar nån dag eller så. Thats it. Sen blir det lite jobbigt

Jo, låten kanske inte är jåttebra till inläget, men så härlig!.hmhmhmmmm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0