Gigi D' Agostino

Sitter och försöker förjäves att verkligen göra klart någon läxa. Vi har överrösts av dem. Tycker jag. Vet folk som bara tycker att jag klarar, men min kalender ser ut som ett klotterplank. Ucsh, jag har börjat med systemet "ruta framför läxan, kryssa i rutan när du är klar" MEn ga att jag inte gör klart en läxa utan lite på alla, så är det inget lyckat sätt.

Nä, jag borde verkligen göra dessa förbannade läxfan för att jag ska kunna gå på konfaträffen på onsdag utan ångest.

Konfaträff, eller ungdoms kväll som det egentligen är, är oppen på denna vecka, längtar vidunderligt mycket!!
Hihi hittat en massa olika videoklipp och versioner på The Riddle.

Vilken tycker ni är bäst?

1.



2.


3.



Japp, jag borde göra ett seriöst försök med läxorna om det är såhär blogg inläggen ser ut:))

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0