Konfa

Har äntligen påbörjat tackkorten för min konfa. JAg vill verkligen att alla ska bli lika fina, men det tar jättelång tid! Åh..Det känns som om hela denna helgen bara har varit seg och tråkig pga alla "måste" sakerna. Suck. Nu ska jag fortsätta på förra fortsättningen på Svenska läxan som jag äntligen verkar kunna se ett slut på. TACK!



JAAAAAAAAAAAA!!! Nu är jag äntligen klar med Populämusik från Vittula frågorna fram till s.58, alltså denna veckans läxa. Extremt skönt. Nu kan jag fokusera på att hitta på många För och Mot dödsstraffs argument som är till på tisdag. Vet ni hur knäppt det är att motivera varför dödsstraff är bra när man verkligen är helt emot det? Jag hoppas verklign att jag inte behöver vara För. För då blir det allt klurigt!

En trött osminkad Jessica med en populär tröja och någonting som såg ut som en nalle som hon hittade i sin mormors kylskåp, aight?:)(A)

Nej, snart dags för sängen eller som de nyss sa i filmen på Canal First; Då var det dags att sjunga på sista versen.HEHE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! det som ser ut som en nalle är en bit ingefära!! Och jag är sÅÅ stolt över att du anstränger dig så i skolan! <3 <3<3<3<3<3<3 puuss

2009-08-31 @ 10:33:12
Postat av: Johan

Ett bra tips när man ska argumentera för någonting man egentligen är emot är att ta argumenten mot och vända på dem. Allt som är bra har också en baksida. Om du inte redan visste detta förstås...

2009-08-31 @ 12:49:46
URL: http://ihatesegulls.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0