kuckeliku

..och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Allt blir så mycket roligare med bilder ju! Jag är desperat.
Allt detta bara för att jag ite tog med sladden jag övervägde att ta med igår när jag var hos mamma igår och hämtade lite olika saker "ska jag? Nä, hittar säket nån sån sladd hos pappa, Lisa harr ju likadan och hon flyttar ju inte varje vecka! Hon har defenetivt en sån! YES!"
Nä. Ingen sladdd där inte. Får skulla mig själv(A)



I fredags hände the top thing! Papps och Lisa hade gjort ett melodikryss till oss 4 (melodikryss på lördagar eller söndagar är lite tradition här, och jag vet inte ens vilken dag! -.-) och spelade låtar och ställde frågor, som på riktiga. Utan större förvåning lyckades jag blåsa bort mig tottalt. Jag kände inte igen en låt från Elvis och de andra gav mig ledtråd på ledtråd. Tillsist sa Lisa " Testa med Elvisp"
jag är störd och svarar " Det passar inte!". ja, ni fattar själva. MEn iallafall, när vi lyckats klura kluriga melodikrysset fick vi fram ordet FLORIDA! Fattar ni?! FLORIDA! Vi ska alltså åka dit dagen efter vi slutar skolan (Då nian äntligen är slut!) vilket gör att jag inte kommer att kunna vara konfa ledare. Enorm besvikelse! Jag som ville vara med ett år till!
Men ändå, FLORIDA. GUD TACK! hur  underbart som helst!

Undrar bara när partille cup är, så att jag inte missar det också. Äh, vi ska vara borta tre veckor, men jag vill bara veta om jag missar det. synd om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0