lammhjärta

I onsdags gjorde vi det som ånga nior gör. Dissikerar ett hjärta, lamm hjärta. A det var det äckligaste jag någonsin gjort. Mattias fick skära och pilla på det ibörjan, men när det gick för långsamt tog jag över (vi elever hade plast handskar strl S på oss, men Manuel köre natural så att säga, han höll på att pilla på det utan handskar. å, jag börjar må illa när jag skriver detta..sikken klenis va?
JAg gjorde iallafall ett stort snitt, var på vär att göra, när det är en stor svart klump. JAg blev spyfärdig. Jag trode att det var en stor klump med blod. Ikke, det visade sig vara typ något som liknade blåbärs gelé eller nåt sånt.
Men det var lite häftit att känna sig lite kirurgisk:))
En liten notic innan bilderna kommer. JAg kommer nog aldrig att se någon gosa så mycket med ett hjärta. Det såg ut som om hon opererat hjärtan hur länge som helst..HAHAHA<33
Enjoy bilderna;



som ni ser så gick illamåendet över. och jag kirugerade med hjärtat precis som jag lekte kirurg när jag låg inne på sjukhuset (..och då hade en korkad sköterska trott att mamma faktiskt va kirurg, fast än att vi bara lekte som fan och gissade till höger och vänster om varför jag var kvar (A) sikket oucko, mamma jobbar på bank, thats it. MEn alla där var snälla, jag vill inte dissa dem, som små änglar (A) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0