mätch

Spelade träningsmatch mot f95 i Arenan idag och jag är den miljövnligaste människan som finns! (ARRGGHH varför har markören när man skriver försvunnit? :O@) Jag och pappsen cyklade nämligen till matchen i lund från Lomma och efteråt, ja, hem igen.
Btw så var det min första matchen för mig sen i januari! GOSH vad härligt det var att spela och jisses vad svårt det var! Målis Frida dök inte upp vilket var synd men tur. Hade hon varit där hade jag knappt fått spela någonting alls så dåligt som jag spelade första 20 min. Men jag blev bättre tyckte jag! :)) och släppte in färre och färre bollar! GREAT SUCCES! 

Har fortfarande inte orkat hämta sladdar till att koppla in mobilden så jag ger er istället ett rejält gott skratt genom att lägga ut denna anskrämliga bilden på mig som togs i kanske trean-fyran (hoppas jag. Vi tittade förresten i gamla skolkataloger igår. ackack, inte ens gullig kunde man bli:(( )

äckligts slickad frisyr och onormalt gula slingor. blä.

För er som undrar vann vi tillsist! Vi fick använde vax och större bättre bollar och då blev det genast lättare! :)) YEES plus för oss.
Nu ska jag bege mig ner till säng kammaren

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: mams

Men du är ändå min favorit tjej!! så söt! men det är ju klart du blir bara sötare och snyggare för varje gång jag ser dig! puss mams

2009-08-24 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0