nöjda

så. nu har jag väl uppdaterat rätt bra va?
Idag så har jag insett en mycket viktig sak. Sitter man på raden längst fram, framförallt på matten, så är det mycket lättare och räkna. och så blir man smartare. vilket jag behöver. Jag har bara ett svagr VG i det ämnet. I do what ever it takes!
En annan viktig sak dök upp idag. Jag och frida var i uppehålls rummet utnför SYO (social yrkes vägledare kanske det stå för, ingen aning) och Frida tog ett häfte från IT-gymnasiet och Turist gymnasiet. Som jag snodde. Och läste. Och blev förälskad.

Turism är skapad för mig känns det som. Jag bestämmde mig när Sebastian tog studenten att jag inte skulle gå där, bara för att det var en sån fjuttigt utspark. Skitsamma. Jag vill gå den linjen asså! Fast ska kolla upp den lite mer noga. Än så länge verkar det som om man måste läsa NO A, B och C. Aldrig i livet. Jag förstår mig inte på de ämnena i No:n, så dår får det isåfall bli nån annan linje. Men asså, ja, den linjen var annars perfekt!

Kola min fina färg kombo idag!(L)(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0