Olivia&Frida

Cyklade in till stan vid 12 för att handla MER handbollsgrejer och basket stuff till adamovich. Men jag handlade na handbolsskor, nya handboll i rätt storlek och osa färg och lyxa till det med ett par nya svarta långbyxor!:))
Stackars mamma, det har blivit dyrt för henne denna vecka xO
Inhandlade även en väska som jag hade hittat igår och en söt magnet. Gick på 57:- tillsammns, betalade detta själv:D

sikket sött kollage va, samma smile på två av tre

Senare kom Olivia och frida. Gick och lämnade Frida på stationen typ direkt, hon skulle till Micke, surprise! (a):D JAg och Olivia gick till Lundafalafel och åt falafel/kebab. Hon hade typ inbillat sig att hon inte gillar falafel men så smakade hon på en av mina falafel bullar, HON GILLADE DET!!:)) jag har gjort en god gärning tralala..!! Vi smög runt på stan och snackade om dittan och dattan innan vi begav oss hemmåt. HAr aldrig varit jättemycket med henne, men vi hade mycket gemensamt så vi MÅSTE SES MEERR:)) Jag hade verkligen jätte chill med henne:)

Hemma. Nova. Frapino x3 (TACK MALIN; TAAAAAACK! Fö at du visade denna underbara dryck?milkshake?, ljuvligt!)

Hemma igen och spelade littleBIGplanet. Som verkligen är ett skitkul TV-spel (a) I'm a NERD

Btw. Vår familj tror att vi bor i syd europa. Äter vi middag halv 10 på kvällen, så är det fullt normalt, äter vi däremot kl 7 som de flesta andra familjer så tror man att det har hänt något.

Tillskillnad från pappas familj där vi brukar äta middag halv 5 - 5. Lite omställning där va...:))

Och vad gör då denna intressanta flicka nu? Jo hon sitter och försöker at hänga med vad Malinpaaliin skriver...keep on going..


Kommentarer
Postat av: Olivia:D!!!

vi hade kuul!:D mm falafel(dreggel HA!:D). du är underbar jessica, ofc ska vi hitta på mer saker tsm!:D

åhh, älskar tvspel! kan vi inte spela det ngngång?(a) pusss!:D

2009-08-11 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0