opps

såg precis att även fast jag inte uppdaterat så har jag gott med besökare. Motiverar mig ännu mer till att blogga!!:))
I LOVE YOU läsare.

Färför ett klipp från världens sämsta film med världens sämsta skådespelerska och världens snyggaste( när jag var liten)


höhö.

Så härligt att bo i ett barn kvarter. Grannarna Hugo&'Jeppe praktiskt taget bor här och hampestampes polisar är här så party party med nollan, dunkgömme och poison. HAHA. Underbart att få vara liten och tramsig utan att bli töntstämplad eller kommenterad. Inget smink heller. YES.

Vi ffirade malin igår. Asså den människan är praktiskt taget som en syster för mig. Jag gav henne top noch av alla presenter man kan få- En Marlyn Monroe planch med foton på oss tillsammans och citat som hon ofta använden, jag får panik bla. Hon är underbar och har ställt fram datorn för att vi ska kolla på film, popcorn och hålvatten, så ska inte nörda mig.

Bilder är SÅ påväg! JAG SKA!!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0