Stan

Snart pyser jag iväg med momsy och Adam till stan och ska handla ite på stadiums slut rea. SÅ TRÅKIGT.
Har redan diskuterat det några inlägg tidigare(A)
Adam är knast. Han ska böja spela gitarr och som det ser ut nu som kommer an att få jobba rätt hårt. Men ska inte dissa honom helt än. HAn visade bara vad han kunde, inte mycket...älskar dig bror min!
Satan vad det regnade igår kväll!
ja, jag har inget som är jätte viktigt att skriva om.

JO! Jag var med Mägda i stan igår. Båda hade lyckats med att klä på sig förmycket kläder. Hon svettades som en gris fick jag veta många gånger :)) hihih. Vi åt glass på donkan, för er som bryr sig, jag åt cornetto och hon marängswtss tillsammans med Astrid och Kathinka:)) Sen gick vi til någa second hand butiker bla Humana som jag inte visste att det fanns, men det fanns väldigt mycket där. Hitade en gul liten väska som jag nog ska köpa dag:D
och lite sker till Malins present..

Kanske träffar jag Olivia?? I hope!

Pussarochkramar

Mikas nya låt WE ARE GOLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0