Rix FM FESTIVAL

Ojojoj...var ska jag börja? Från början kanske? Så här var det.
JAg och Malin hade bestämt sen någon vecka att jag skulle sova hos henne i hennes nya hus. Fast det började inte riktigt med Malin, ytterligare lite tidigare.
Jag med familj åkte in för att kolla på Rix FM Festival (Vet ni hur fruktansvärt irriterande det är att "RIX" INTE FINNS I T9 när man smsar med folk och ska säga vart man är?) för att olla på några olika artister däribland Kim&JAnet från Made In Sweden, Alcazar och MIKA, asså den sistnämnda var ju den övervägande till att komma och kolla.
Lillebror tänkte inte ett piss när han la in alla bilder på datorn på sin egen sida, så de är helt otillgängliga för mig om inte jag loggar in på hans sida, så därför får ni anjuta lite videos iframtiden när jag fattat hur man laddar upp videos på datorn som jag har spelat in med min mobil vilket förklarar kvalitén på dem:@ HAHA


Det finns ingen förklaring till denna bild...hopplöst fall kanske
MIKAMIKAMIKAMIKAMIKAMIKAMIKAMIKA. Min lilla mobil som jag fick använda när jag märkt att kamerans batteri var typ tomt kan jag ikke zoma in på, så det får bli en bild på storbildsskärmen även fast jag faktiskt kunde se hom´nom jättebra därifrån jag stod, väldigt nära dvs:))

Erik HAssle som bara har världens skönaste kalluffs!<3

Efter rix Fm F. träffade jag Kulan och hälsa därefter Malin och vi gick runt och sedan åt vi. För att jag är trött och min humor slår över alla grönser och för att jag gillar att härma Sanna stomberg ska ni få se vad jag och malin tryckte i oss:

Kina mat, typ
Här är beviset på att jag skriver på tomgång:

asså helt sick asså

Jag skojar inte, läs min blogg imorrn om jag har otur oc i övermorrn om jag har gudomlig tur!
PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0