Tomt

Oj, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.
JO!
Jag kan några ackord på gitarr! Hur fräckt som helst. thanx to eva
Jag kan ju alltid skriva om fösta dagen i skolan, men den har väl alla varit med om och vet att den inte är någon dag att skriva om. Såklart så var det ju apkul att träffa klasskompisarna, och kommentera alla nya. En sak som var härligt (och nu kommer jag att låta som en mardrömms nia) var i matsalen när det var lite trångt och jag skulle gå och lämna min bricka så var jag påväg att gå in i ett par sexor som försökte komma förbi, men de backade för att jag skulle komma förbi!
Åh..nian blir bra. Men gymnasiet sucktar jag efter..

Visst var man inte så liten som de i tex sexan är, visst va man mycket större!?


Nä, om man ska ta och gå ut och springa lite. hm. nåt är alvarligt fel på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0