Torsdag

Jisses, ni skulle ha sett mitt rum imorse. Riktigt bombnedslag! Jag, snurr, och Adam klippte i gamla FRIDA- och OKEJ  tidningar och klistrade (eller i detta fallet-tejpade) på bilder mm på papper och satte sedan in dem i plastfickor. Det blev jättebra, men det låg/ligger mycket smått klipp på golvet och mattorna där inne nu. hm. Damsugare yes please!
Emilia kom vid halv tre precis lagom till att jag hunnit kasta på överkastet, kuddarna och plockat bort det mesta av pappret.
Mat.

Emilia och jag pyste iväg till trängen vid halv fyra. Efter träningen eller lite innan kom p94 från lugi och Lundagård! De skulle träna efter oss. Asså ni skulle sett så många de var. Vi var typ 10-11 st De var fan typ 30! Vi diskuterade att de kanske skulle testträna tillsammans, eller att de hade slagits ihop. Men jag snackade med Alexander som hämtade en boll och frågade varför de var så många och han sa att lundagårds tränare var dålig och att nästa år skulle de slås ihop med H43 som var dåliga, så alla valde att byta nu.
Aja, det roliga i detta är att alla tjejer byter till Lundagård och alla killar i Lundagård byter till Lugi. HAHA!

Nej, nu ska jag cykla iväg till Emilia och spendera kvllen med hene :))

Ha det bra allesammans! Pussochhej!<33

Kommentarer
Postat av: aliiiidisen

JAG ÄR DIN STÖRSTA IDOL KAN JAG FÅ DIN AUTOGRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;)

2009-08-14 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0