Miljövänn

Tränings match i söndags mot -95:orna. Vi spela rätt jämt och de ledde i stortsett hela tiden, (Asså de är duktiga, jag ska inte skylla på nåt annat!) men;
1. Vi har bara tränat med en storlek större bollar sen handbollen satte igång
2. Vi har tränat med vax (snarlikt klister, men det ska vi inte använda förrens senare i vår handbollskarriär) sen vi satte igång med handbollen igen, asså det är en annan teknik med klister och bollen fastnar ju lättare på handen, så man behörver inte hålla lika hårt om den
3. Bollen vi använde, inte våran med andra ord, var ju förihelveter typ en beachhandboll eller nåt. Opumpad, mjuk, inget fäste alls och konstig färg och mönster på den.
Ja, jag vet att jag är målvakt, varför klagar jag? Det är ju inte så att det borde störa mig jätte mycket.
Men handboll är en lagsport, funkar det inte för utespelarna, funkar det inte för mig

Till poängen. Läste ni inlägget om att jag inte är miljövänlig pga alla post-it lappar inlägget innan? Och såg ni bilden från vår hemsida där jag har två fula toffsar? Här är en fin mix av de två på mig när jag utjämnar det här med omiljövänlighet. JAg cyklade till/från matchen från lomma till lund. Det är en miljövänn om något!

Behövde dock ha hjälmen på, bildbevis pappa, och såg ut som en dum alien när jag cyklade hem igen.
Hade jag kunnat slippa sätta på mig solglasögonen så att jag inte sett lika dum ut hade jag gjort det. Men solen var så mycket precis i mina ögon att det var svarta solfläckar överallt och att det känndes som att jag var död och gick mot ljuset att jag var tvungen...



Så här är ännu en bild ni kan garva sönder er åt. SÅ FUL. fattar inte varför jag lägger upp den...

By the way, jag cyklade till och från träningen i måndags också, vi ska ju spara pengar till Florida.
Kan faktiskt ha varit då jag tog bilden:S

Alexander; jag cyklade bakom dig tror jag när du var påväg till träningen då i måndags, men kunde inte ropa för att jag var så jäkla trött efter mördar backen och hann inte ifatt dig(a)


Åh, funderar seriöst på att ta bort bilden, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0