22/23

Brossans namnsdag idag. Grattis till honom. Jag kom ihåg den. Typ.

går var det sista träningen för i år. Fys. Vi sprang från Bollhuset till Viktoria stadion, hem till vår tränare. Där bjöd han oss på varm blåbärssoppa och pipparkaror :) Istället för att sprnga tillbaka gick vi och hade snöbollskrig. Hur kul som helst! Jag fick fyra stycken snöbollar i huvudet (bland annat) varav två av dom mitt i nyllet ;) YEEZZZ!!
Stackars Mats fick sig ett par rejäla snöbollar i nacken och Alli och Cathlin blev mulade(A)
Vi slapp styrkan och stretchade bara väl tillbaka på bollhuset. Ett underbart slut på träningen 2009.

Ett hett ämne jag och Emilia diskuterade igår var hur fult det kommer att vara att skriva året efter proven, t.ex. 2/1-10. Hallå? vad händer med nolla som ska vara där. Det är snyggare med en nolla där, eller åtminstone över tjugo. Man kanske blandar ihop månaden med året... Ja, ungifär.

Intresseklubben överhettas..=]



Idag for jag och Malin in till Lund för att handla julklappar för, nix, jag hade inte köpt en enda julklapp tills imorrn. OOPPS! Men så idag löste vi det, tummen upp! Det var mysigt och dagen hade kunnat bli lite mysigare, men så blev det inte :D

Nu sitter jag och halvglor på Bingolottos uppesittarkväll. Vi sitter här, hala" familjen" utom Hampus och har varsin Bingolott. Vi håller tummarna för storvinsterna!


Det ser ut som om kulorna svävar! :O

Bingolotto får mig att tänka tillbaka när min farmor bodde på bondgården och gjorde poppcorne i stekpanna. Då blev de så där härligt sega och fettiga (detta är inte sarkasm, jag menar det verkligen, det var gott!) och man satt där och hoppades på att få vinna en ny Volvo V70. Jag var tio bast, år.

MERRY CHRISTMAS!

Kommentarer
Postat av: ellinoris

du är så söt! en volvo v70, puss på dig älskling :*

2010-01-02 @ 22:19:34
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0