Damn

Jag håller på och bli sjuk -.- Näsan rinner - asså som en kran! Seg i huvudet och pangtrött! ! Ungifär som när jag i våras klagade över min "pollenallergi" Fast nu är det vinter, suck. Inget att skylla på.
Jaja, nu är rummet klart och nej jag har glömt fixa mitt megaproblem - skrivbordslampan, satan!
På facebook har min lillebrors grupp gjort succé. HAHAHAH! Han har även laddat upp några viharintenågotliv-videoklipp på han och hans lilla kompis. Se själva:



Och nej, det finns ingen anledning att titta på dem om ni inte har riktigt tråkigt, för detta är min låga humor som jag asflabbar till! :D


min stalker Malin: Det finns inget behov av att väcka mig klockan åtta imorgon bitti bara för att du ska prata med stackars mig innan din skola börjar! Jag har LOV och vill gärna sova mer än sju timmar, tack!

Sammanfattning av dagen med två ord: Extremt ointressant

nattinatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0