Dan efter Dopparedan!

Så, då var julen över, 365 dagar kvar. Är det bara jag men jag hade inte mycket till julstämmning "i mig" i år. Det var varkligen supertrevligt hos bönderna, men nu efteråt känns det liksom, jaha, då var julen över.. Jag är inte negativ eller så, men jag bara undrar om jag är den enda som känner så.
Hörreni! Jag kom på något! (WOW!) Dagen innan och dagen efter är nästan mysigare! För dagen före är man så där pirrig över vad de andra ska tycka om ens paket och rimm, man lägger fram kläder tills julafton och inhandlar de sista nöd-julklapparna (min situation. Ifall hon inte skulle tycka om de andra två liksom...? hm..)
Julafton
Dagen efter
så har man fått sina paket, man vet om att hon blev glad för de två första. Och det är ok att slappa, dega runt i pyjamas hela dagen och i mitt fall vräka i sig överblivet julgodis! tummen upp!
Och så startar ju mellandags-rean!


Jag tänker inte säga vad jag fick, för det är pinsamt när man gör det. När man var liten så skröt man med sina kompisar om vem som fick mest, bäst och finaste paket. Jobbigt. Så för att undvika pinsamma siutuationer så skriver jag bara en sak jag har fått: Burkar♥
Detta resonemang behöver inte tvunget gå ihop i era huvud men i mitt passar det som en smäck!

PUSSEN I HUSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0