Grand Finale!


Kan ni se skärmen i bakgrunden? Det är den jag sitter vid nu!:D Och jag är så stolt! Jag har världens grymmaste lillebror som pallar koppla in sin mini-plutt dator till en biggma skärm, trådlöst tagentbord och fixa nästan bra ljud till spotify!

Innan idag tog jag Lomma-taxi till Nova för att shoppa med knatteMalin. Hon klagade på att jag gick fort med mina långa ben? Hm.. jag som gick långsamt..
Asså jag får panik på Gina Tricot - REA. stökigt att man bara flyr därifrån innombords så fort man tittar in i butiken. Så där inne blev inget köpt. Dock handlade jag en ********** och ******** till morsan. Asså den flickan stalkar bloggen så det vore oehört korkat av mig att skriva vad det är som hon ska få. HAlllå IQ-badboll liksom.. Till mig själv köpte jag en bolero! Jag är superduperglad! ÄNTLIGEN har jag en stickad bolero! :] Fast såklart så var ju inte den på REA, attans! Men det var fin så. Jag ska sluta babbla om den nu.

Att bilden är på sidan beror på att då ser man inte lika bra. Vad man ska se spelar ingen roll, men man ser inget bra. NÄÄ jag syftade inte på något snuskigt eller så. släpp det!

Knatten köpte även hon en bolero, fast den längre sorten, hårinpackning och en kokbok till sin pappa.

Ajusdet! Det var final i Lundaspelen idag. Lugi vann inte en enda final, förutom pojkar 10 som vann deras B-slutspel! Jippie! HAha, patetiskt!

Hejdå gullungar!

Vet ni vad förresten? Jo, mitt nyår kommer bli helt sabbat, för den 2-3 är det skånelags träningsläger som är asjobbigt och som man måste vara riktigt pigg för att orka med. Det börjar klockan åtta på morgonen. Hur jag vet att det är jobbigt? Tro mig! Jag har varit på träningarna som bara pågått i tre timma och man har nästan svimmat bara då. Dessutom sa tränarna att dett kommer att vara jättejobbigt! Tack för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0