julkänsla

Nu har jag äntligen fått lite julkänsla-efter många om och men kan jag känna. Igår kväll åkte mamma och Robert till Turkiet för att hälsa på huset. För ja, vi har ett hus i Turkiet!:)
Själv försökte jag se på en inspelad film, en andra chans heter den på svenska, men jag mådde illa frammåt ehalv elva tiden och gick och la mig. Jag var fruktansvärt trött, som jag klagade över igår ;).
Inatt sov jag 10½ timme och det känns som om jag är i himlen, så skönt att vara utvilad alltså!

Frammåt halv elva tiden var det matchsamling och vid halv tolv började matchen. Mot Kävlinge. Alla föräldrar och alla spelare som spelat i över ett år vet hur gärna vi har velat vinna över dem. Sist vi möttes förlorade vi, men vi visste att igentligen så var vi mycket bättre. Och så idag, så fick vi äntligen vinna! Vi vann inte på håret, utan med 21-15! Vi är alltså mycket bättre än dem, HELL YEAH!
(Internskämt, handbollssiffror, girlz!)

Nu sitter jag här och lyssnar fortfarande på Owl City..så underbara melodier! Alla deras låtar har lite synth, vilket jag älskar!:D

Nä, om man ska ta och gå ner och se klart slutet på Grintchen *host, stavning, host*
HA en underbar dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0