Lundaspelen dag 3

B-slutspel vid halv ett idag. Jag som var så pepp på att vinna! Men vi förlorade. Jag fick inte ens stå sista matchen! Men Limpan fixade det riktigt bra, så det gjorde inte så mycket för mig. Hon tog 2 av 3 straffar, VG+.
Men saken som störde mig ofantligt mycket var att Amager vann vi mot förra året (När vi kom trea i hela lundaspelen, WTF? och i år kom vi till 1/8 dels i B, tror jag. Bryr mig inte så mycket. Det var B och vi vann inte. Alltså orelevant.) och i år förlorade vi mot dem med fyra-fem bollar. Hur i helsikke gick det till asså?
Grr...
Ja, men så går livet vidare, efter regn kommer sol "så att säga" och Malin aka Pingu kom hem igen efter en weekend i Götet. YEZ! Det blev spel med hala familjen. Närr&Fjärran har banne mig kluriga frågor [Es un Klurio!]. Fast värst blev det när det kom frågor om sånt jag har haft prov på i skolan. Huhu, tur att inte detta var skolan.

Det var min dag det. och tro mig, inte en timme gick till spillo! När jag inte spelade handboll eller umgicks med familjen så sov, åt eller degade jag! Åh jag älskar lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0