Lundaspelen i full gång

Igår stod jag tillsammans med den andra målisen Frida i kiosken i Vipeholmshallen mellan 13-18. Match 18.33 mot Stadeln (DOITCHLAND) och vi vann med 12-8. YEZZ!
19.39 spelade vi mot TMS Ringsted (DÄNMAERK) och förlorade med 17-7...
(Sen mer kiosk med pappa tills klockan nio.)

Detta resulterar i att vi nu ligger 3:a i gruppen och måste vinna nästa march som går 16.39 idag. JAG VILL VINNA! Annars går vi till B-slutspel, vilket vi är bättre än.

Kolla själv på länken här: LUGI HK G15

Kanske int super förstående inlägg för icke-handbollsspelare. Men however. Nu måste jag packa handbollsväskan och sedan drar jag till bussen 14.18

[Notera alla fina, exakta tidpunkter i detta innlägg]

Kramkram  Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0