Mellandagsrea FTW

Nä, vet inte om det blir någon Mellandagsrea FTW för min del. Klockan är ett och jag sitter fortfarande i pyjamasen..  Ska gå på ett Madonna Friskis&Svettis pass nu med pappi för att förbättra mitt dåliga samvete över allt julgodis :) Efter det kanske vi åker in en sväng. Men senare ikväll blir det defenetivt till att åka in till Lund och gå på Lundaspels-invigningen med ett gäng handbollskompisar.

LUNDASPELEN ÄR JU ÄNTLIGEN HÄR! JAG ÄR PEPPar PEPPar PEEEEPPPar

Länk till matchprogram: Lugi HK F15

Nu ska jag gå och byta om.

BYYZZZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud ja! vilket samvete du har. du e så tjock så ;) du slutde bara träningen i tisdags och ska spela lunda spelen i helgen ;) behövdes lite träning där älskii<3:)

2009-12-26 @ 21:18:36
URL: http://malinpaaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0