snökrig

Igår var det världens mysigaste kväll! Jag, Adam och fyra grannpojkar hade snöbollskrig, åkte pulka, brottades hällde snö över varran, ja allt man brukar göra när man är ett ett barn som leker i snö. Jag må vara 15, men om någon kan leka i snö så är det jag! Det är bara så skönt att ha all världens vinterkläder på sig och rulla runt i snön och inte bry sig om vad någon annan tycker om en. Det är mina favoritstunder helt enkelt!:D


jAPP, VI VAR UTE THE WHOLE NIGHT! :D:D
typ.
Jag färgade även håret. Eller tonade det, tack å lov! Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte mörbrunt. Eller jo, väldigt mörkbrunt - lite svart nyans.

NAJS?!
JAja, jag vänjer mig vid det lagom tills det har tvättats ut!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0