SOMMARSOMMARSOMMAAAAAR

I wish.. Men jullovet har äntligen börjat och det är dags för en uppdatering här på bloggan. För jag antar att mina stalker vill kunna veta vad exakt som händer i mitt fabiolöst spännande liv! Inte sant?

Jösses i filladelphian vad mycket jag vill säga!

Jag har varit på två handbollscuper. En i Örebro och en i Karlstad. Er idol har minne som en strumpa och kommer därför inte att kunna skilja på vad som hände i vilken cup. Men jag har för mig att till Örebro tog vi tåget och...äh vafän, jag kommer inte ihåg. Det var över två månader sen!:O

Men Helton cup kommer jag ihåg! Vi fick Helton cup-tröjor!:O:D Hiihi. Jo, men den cupen var ball! Dommarna vi hade var dock inte till någon större nytta. Jag har aldrig varit med om att det bara funnits hemmadommare i en hel cup! (hemmadommare är dommare som inte dömmer till vår fördel) Men vi lyckades ändå ta oss till A-slutspel. Här måste jag ta åt mig liiite av äran, ursäkta.
I den sista gruppspelsmatchen stod det lika och Orup fixade straff. Åt Helton. När matchen precis blåsts av. Asså jag får pirr i magen när jag tänker på denna lycka! Alla i laget skrek som alltid - Kom igen nu Jessica, du tar den! och de på läktaren skrek en himla massa, i think. Jag var så sjukt fokoserad att jag inte riktigt hörde. Men så skulle straffen läggas. Dommaren blåste. Tjejen sköt. Och sen gick allt i slowmotion. Hon sköt bollen och jag slaida (ohh hjälp med stavningen där ja!) och fick den på mina händer. Alltå det var ouppnålig lycka. Jag bara ställde mig upp med händerna i vädret och skrek medans resten av laget hoppade på mig och skrek ännu högre. Det var precis som om vi vunnit världens största cup, så känndes det.

Åhh..jag kan nog inte beskriva den känslan. Jag vill återuppleva den gång på gång!

Vi åkte tyvärr ut lite senare i A-slutspelet i Sudden och vi hade hemmadommare. Men denna gången var de hemmadommare!

[Åh fyhelvete vad kallt det är ute! Gick precis ut och tände lyktorna i trädgården och har nästan fått huvudvärk! crybaby.. Brr!]


Här är en bild från Örebro cup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0