ÅHUS BEACHHANDBOLL FESTIVAL 2009

Okej, asså jag blir arg, fruktansvärt arg. Jag tänker inte säga vad, så det var kanske lite onödigt att skriva det, men jag håller med Malin till 100%
Phu, no more angry
Åkte upp tidigt för att spela, för idag var jag "frisk"  vilket jag egentligen var igår också, men jag hade väl sovit för lite eller nåt och behövde väl vila. För jag var aldrig sjuk!
Iallafall. Första matchen fick jag spela hm, 3 min?
Andra matchen, 4?
tredje också 4-5 min?
fjärde kanske till och med 6 min
Matcherna är alltså 10 min långa.
Jag är alltså målvakt och kan absolut inte spela som utespelare, det gik åt helvete när jag testade(a)

Jag skäms, det tror jag att alla i laget gör. Det var pinsamt. För det gick dåligt
Alldeles för dåligt.
Men annars hade jag jättekul. Jag och Lindfors gick runt med Max, Gustav och Rasmus en hel del och kollade på P-94 matcher.))
Jag hoppas att Lugi F-94 vinne årets lagfoto

Aja, nu är jag emma och ska sova. Pappa&grabbsen ker till Sjöbo imorrn bitti och Lisa jobbar. Så jag och Sis ska åka in till Lund och fika med jordgubbar och pikenik i stadsparken:))
PussGodnatt!<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0