Blekinge

Tjo, hemma från sjöbo, sjöbomarknad.
Jag gjorde av med ca 200 kr på ----- SOLGLASÖGON:))))
Jo men de är verkligen jätte coola! Ett par "ray ban" men inte äkta, bara samma modell med polkagris förgerna, ett par som ser ut lite som robot och ett par mörkgula shuttershades till mig och ett par röda till Adam efter att jag hade knäkt hans oranga.
Aaa..många trevliga minnen därifrån. HAHAH, bla Igårkväll när jag och Malin gick och samlade pantburkar som riktiga luffare asså!:)) Vi fick 112 kr var, så jag tyckte iallafall att det lönade sig!:DD
Usch, man kände sig riktigt skanky efteråt :P

Iallafall så pyser Lomma famlijen iväg på en raket imorrn till någonstans vid Karlskrona, till en stuga vi hyrt en vecka, so I'll be back at sunday next week.
Då ska jag lägga upp videoklipp så det stänker om det, för pappa och Lisa har köpt en videokamera man kan ha under vatten!:)) jag är så lättroad, jag är så lättroad...

Så det blir inte så mycket bloggande denna vecka pga det.

BYYZZZ:))<3333333333

Kommentarer
Postat av: mams

längtar och längtar och längtar efter att få läsa nya inlägg i din blogg! Längtar och längtar och längtar efter att få krama dig igen! =)

pusselipuss älskar dig!

2009-07-22 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0