Brittan

Assså jag vill tillbaaaka!!
Det var helt underbart. Jag och Malin år så dumma att vi tränger oss jäötte långt fram i kön medans alla fortfarande sitter ner. Vi var där en timme innan insläppet, vi borde varit längst bak, men vi kom in efter typ 10-15 min (A)
Sen rusa vi och köpte korv och avslagen cola, jäklar vad gott!
Träffa btw takdroppet Malin där inne, hon skulle ha sitt plats, synd för henne!
När korvana var uppätna gick vi in i arenan?
SÅ BIGGMA asså!

FATTAR NI DETTA?! JAG OCH MALIN VAR HÖGST 15 METER FRÅN SCENEN, HÖÖGST!
aJA, DET SKULLE BÖRJA ÅTTE, MEN VI FATTA att det inte skulle hända. Kvart över atte en Dj igång, DJ havana Brown och mixade en massa nya llåtar från bla Rihanna. Hon var brrraa
typ kvart i åtta-åtta slutade hon, och så kom det upp en nerräknare på scenen, circus will beguin in.. 24.59 min, och började räkna ner :@@@

Btw. När hon havana tjejen mixa var det två pyggmepyttesmådvärjar som hade värsta disco, två st asså. Jag ba till Malin
-Kolla, de har sånt disco där nere
och så vände sig den ena pyggmepyttesmådvärjen om och ba
- Sa du nåt till mig.
-Nej.
Hahaha, hon fick säga det flera gånger, det var ju rätt lång längfd skillnad, så ljudet nådde inte upp:))

Tillsist var räknaren nere på en sekund och sen började en cirkus grupp uppträda, jäkligt duktiga, men de höll på lite längem det e ju Britney man vill se! Halv så satte hon iaf igång.
Jag ska inte avslöja för mycket om det är nån som ska se henne i Sthlm imorrn. Men hon var brunett:) och hon snackar lika pipigt som hon sjunger och sista ochet, konserten var riktigt dunderbra! JAG SJÖNG MAGAAD HELA TIDEN!!

Vi var hemma halv två, jag somna två, gick upp åtta för att hinna duscha mm innan konfan. Skacka om att jag gick på överskottsenergi hela dagen!
Här kommer bilder från Brittan:))

I love u sis!<3333333333333

Ska inte avslöha mer:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0