Brittan

Ja, då var det dagen jag längtat efter sen den 18 maj.
Britney Spears konserten!
Just nu kan jag verkligen inte fatta att jag ska åka till Parken och asså verkligen se henne.
Obegripligt
Men gud vad kul det ska bli. Johanna skulle ha följt med men hade för många planer så hon orka inte, lite synd:( Men Malin ska ju med! WIHOOO

Asså detta blir top noch of the year, ja, stavnningen på noch är inte helt säker(A)
Såg att det fanns en artikel om Britney och en om Parken. Jag trodde ju att det handlade om Circus turnen, men nejdå. Den om Parken handlade om nån park i Båstad och den om Britney handlade om att de sminkade hennes vaxdocka inför hennes besök i London på Madamme Tussso, även här orkar jag inte kolla stavningen.
Lite besviken:((
Men det gör inget.

 Vi åker in till Köpenhamn vid fyra redan tror jag, sedan är det bara att vänta på innsläppet kl 18 och konserten kl 20.
JAG VILL VARA DÄR NUNUNU!!!!!


Youtube är inte världebäst, men howevaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0