copacabana

En vecka eller nåt sen senaste inlägget. Men det är svårt att uppdatera dagligen när det är sommarlov och när jag har så mycket att göra hela tiden!:P
Jag her iallafall varit i Torshamn, Karlskrona trakten, Blekinge. Längre upp än så kommer inte jag i sonnmmar:P
Det var jätte trevligt men vi fick inte ha med mobiler eller tillgång till dator. However. Det är ju sommarlov och rätt skönt att slippa dator och så lite då och då, asså tvingar bort från det, att vara social hela dagarna:))
Minustet var bara att jag aldrig han träffa Hanna:(( Blev redigt besviken. Attans bananer

Måste bara berätta om hemresan. absurt. Det händer inte.
Vi åkte ifrån stugan vid 11 tiden och jag och Adam skulle lämnas vid Kristianstad kvart över ett för att vara med sista stunden på släktträffen. Kul lixom att träffa hela bunten.
1 h från Torsamn ringer Lisas mobil.
- Vart har ni lagt nyckeln till stugan? frågar hon som hyr ut den
Det visar sig att pappa har nycklarna i sin ficka. Så vi fick snällt vända och åka tillbaka och lämna nycklarna.
Det blev ingen släktträff och vi var hemma i Lomma tretimmat senare än vad vi skulle ha varit om de kommit ihåg att lämna nyckeln. MUUUUUUUUAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helt underbar asså. Ingen är som Hampus

Jag älskarälskar min lillebror

Coolisharr i Adams keps. Inte. Men jag gillar malin. Hon är häftig... HAHAAHA

Brossan. Pappan. Min pappa äger, han är stencool, jag sväääär asså

Porslinsmuseét, Bilmuseét och Marinmuseét. Turist är turist:))




nu är äntligen bilderna slut... Försök att läsa vad som står på adams tröja!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0