Domkyrkans konfirmation

Idag var jag duuuktiiig (intärnskämt). Jag gick ut och sprang 4 km halv nio och gjorde hela träningspasset!:))
Men jäklar vad varmt det är!
Asså jag blev varm bara av att gå, om jag hade gjort det.
Sedan var det hem snabbt och dusha i iskallt vatten, för varmvattnet är slut, as usual, och sedan dra på sig fiiinkläder:))

Det blev fyndarbyxorna för 100:- på veromoda som jag köpte igår
Linne från förra sommarsesongen hos H&M som jag köpte för 49:- its för 149:- (asså förra året :))
Min fina klocka från cocoo.se
Bolero från ´H&M i vintres, julklapp

Jag tog cykeln till Domkyrkan, och jag kom ihåg presenterna, WTF?! Det brukar jag aldrig göra? Men det gjorde jag :))
Det var för Magda, Frida, Imelda, Kathinka & Astrid som jag kom, men när jag var där träffade jag Eva, Ellli, Mattias, Felix, Vera, Lisa, Matilda, Maria och en massa andra:))


Efteråt blev det mat hos Magda.
Ett långt efteråt. Först tog de gruppfoto och sedan enskilda foton, blööö vad långtid det tog!
Å jusdet, under cermonin svimmade tre stycken, därbland Magda och Astrid!
Jag satt näst längst bak, (i Domkyrkan som är lååång) så jag såg eller hörde inget, men prästen avbröt de gånger då folk svimmade. Vilket jag inte fattade då, så jag och Sofia satt och klagade över att de stannade upp allt hela tiden!:O oopps. Det var alltså 50+ varmt i kyrkan, så alla satt och viftade med häften och drack för kungåfosterland:P jiihih


Miranda visar sitt partytrick för Ebba

En bild på min söting som jag har saknat sjuuukliigt mycket<333333

Kommentarer
Postat av: Ellipelli

hihihi EMMA heter hon lilla vän =)

Saknat dig med<3333333333

2009-07-07 @ 11:52:05
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0