hotmaaaaaaail

OJOJ, vilket jobb med att fixa ny hotmail!
måste skicka över alla lösenord och byta adress på alla sidor jag är medlem på, satan!
usch
men nu är det äntligen gjort, min förra address var TÖNTIIIG!


sikken poser.
Men Lomma beach idag då.
Med knorris och Sofie!:)
Det var vaarrrmt i vattnet, molningt. Men jag lyckades ändå bränna mig ien cirkel på ryggen (pga baddräckten)
det var trevligt!
Detta skedde då EFTER konfaträffen, mellan ett och halv fyra:)
Vad vi gör på konfan får bli en överraskning till dem som kommer!:))
POSSHEJ!
andledningen till få innlägg = vädret, daa. vem vill sitta framför datorn hela dagarna och inte njuta av summer and sunshine! jag vill njut iaf. Så innlägg kommer att ske på kvällarna.
:))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0