Idag då

Solbrännan från konfalägret sög, den lilla som kommit. Så jag förbättrade på den idag.
Jag har även gjort andra tunga  saker som att handla glass två gånger och klippt mig.
No big different, bara klippt upp det och stylat frillanprillan lite.
Asså läs mit och Robels inlägg(det två inlägg under detta)
Det är hemskt, äckligt, vidrigt och fruktansvärt smörande.
SÅ roligt!:))
Nu ska jag chilla litta till på facebook innan jag ska vara scosial igen.
På takl om det så saknar jag alla på lägret fruktansvärt mycket och jag saknar att inte kunna vara med nån 24/7.
GAAAHHH jag behöver vara tillbaka på Zenit gården med alla underbara konfish!!!!!!!
<3333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0