Igår då..

Igår åkte jag+papps familj till Ystad och kollade på en Ted Gärdestads hyllning. Med Molly, Idol Alice, Jan johannsen, (gissar lite  nu) Katten Jansson, Miley Cyrus, Fantomer. Asså jag vet inte vilke alla var(a)
Jag gilla absolut mest slutet. Jag anser att det är teddy som ska sjunga låtarna (Malin: Men han är ju dör pucko!) på sina skivoer alltså, dumbom malin <3(a)
Jaa..det tog heeeeeela dagen typ.


Imånags gjorde jag inte heller något viktigt. Tog bussen in till Lund. Hämta plåster och toffsar och visste att det var någonting som jag hade glömmt. Så det var en sjukt onödig liten skit resa. tog en halvtimme och kostede 34 kr. jag är störd, seriöst. HEHE.
Jag cyklade iofesig (blir inte klok på detta ord, grr!!  HJÄLP MIG! HUR STAVAS DET!!???) till nova helt uta någon som helst poäng med det. jag var väl desperat efter att göa nåt..

har btw äntligen uppdaterat musiken på min mobilfån. lite bättre än innan nu:))(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0