Källbyyyyy

Ännu en dag med en tidig morgon och konfaträff...
Lika segt, men va börjar komma liiiite frammåt nu iallafall:))
Efteråt fixade jag, Pontus ocg Johan med morgonbönsförberedelser inför imorrn och sedan iväg till källbybadet:)
Fast det var tomt vid cyklarna, så jag ringde lLisa och frågade ifall jag kunde komma hem till henne
-ok!
+ Bra attt jag kunde lämna av väresaker och sånt:)) Sedan cyklade vi på varsin cykel till Källby.
Asså kön in till Källby = 1 pers, tid= 15 min!
Vet inte vad han höll på med, men jäklar vilken tid det tog!
När vi kom in bytte vi om och sen bomben ner i bassängen som inte alls var full, typ tio personer bara + de från konfan då.
Krille hade en sån boll som studsar på vatten och alla passa med den pojkar vs tjejer+Kulan
Åh...no suprise, tjejerna vann och vann och hade bollen heeeela tiden, och vi var inte alls lika många som dom.
Tejer är väl bättre, aiight?

Ikväll ska vi bort till tråkiga kompisar med en tråkigre son som aldrig har tittat på TV...

Jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0